loading...
عاشقانه, تفریحی, سرگرمی
Fardin بازدید : 51 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

مامانم پشت ایفون:میخوایی بیایی تو؟

من بله مامان

ستاد فرزندان صالح طرح مبارزه باپ ن پ

***************************************

رفتم بیلیت کانادا بگیرم مرده میگه سیاحته؟

پ ن پ زیارته میخوایم بریم

امام زاده سید ریچارد

***************************************

رفتم نونوایی نون بگیرم،میپرسهنون میخای؟

میگم پ ن پ اومدم ازشاگردت تایپ یادبگیرم

***************************************

آب خونمون قط شده بود بدکه اومد اولش یه آب

زرد از لوله اومد عمم میگه آب زنگه؟میگم پ ن پ

شرکت آب واسه غذر خواهی اولش آب پرتغال فرستاده

***************************************

رفتم گلفروشی گفتم آقا این گل طبیعیه؟؟؟؟

یه دختر بچه۵ساله ای اونجا بود گفت پ ن پ سزارینه!

به جون خودم من تا۱۲سالگی فکر میکردم بچه ها

رو لک لک ها از آسمون میارن!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 172
  • بازدید سال : 177
  • بازدید کلی : 22,834